Část Hradečnice bude od pondělí do čtvrtku uzavřena

Hradečnice | Foto: J. Gangur
Hradečnice | Foto: J. Gangur

Část lesní cesty Hradečnice, kterou v městských lesích okolo Hradce Králové využívají ke svým výletům cyklisté i bruslaři, bude od pondělí 8. července do čtvrtka 11. července uzavřena. 

Na uzavřené části Hradečnice bude specializovaná firma pokládat v délce téměř tří kilometrů nový živičný povrch a proto bude na cestu zcela zakázán vstup. Dočkáme se ale i nového zábradlí anebo zpomalovacích retardérů, které zvýší bezpečnost cyklistů a bruslařů.

Z důvodu těchto prací bude vstup na cestu zcela zakázán nejen kvůli těžké technice, která se v okolí bude pohybovat, ale také kvůli možnému poškození nového povrchu. „V termínu, ve kterém dojde k položení živičného povrchu, bude zvýšený pohyb nákladních automobilů vjíždějících do lesů po cestě z Nového Hradce Králové, upozorňujeme všechny návštěvníky, aby dbali po dobu stavby v těchto úsecích zvýšené pozornosti. O součinnost požádáme i městskou policii,“ uvedl Milan Zerzán, ředitel Městských lesů Hradec Králové.

Po Hradečnici se po nové cestě projedeme od Malšovic až po Bělečko   

Oprava povrchu další části lesní cesty Hradečnice potěší především cyklisty a bruslaře, kteří se po dokončení práce na cestě projedou po novém živičném povrchu od Malšovic až skoro k Bělečku.

Opravený úsek na Hradečnici umožní jízdu po rovném asfaltovém povrchu na kolech i bruslích o 2,7 kilometrů dále než dosud. "Městské lesy Hradec Králové tímto zlepšením podmínek pro rekreaci obyvatel navazují na vloni prodloužený povrch Písečnice, druhé hlavní cesty v novohradeckých lesích. Po ní se lidé dostanou po asfaltovém povrchu z Nového Hradce až do blízkosti rybníku Výskyt," popsala Magdalena Vlčková, tisková mluvčí Magistrátu města Hradec Králové

Původní rozpočet akce činil čtyři miliony korun, soutěží však Městské lesy Hradec Králové ušetřily necelý milion a práce tak vyjdou na 3,2 mil. korun.

Kromě zhotovení nového živičného povrchu zahrnou i další úpravy: především v části cesty s prudším stoupáním a klesáním, kde kvůli bezpečnosti cyklistů a bruslařů vzniknou dva zpomalovací retardéry a navíc i zábradlí.

Komentáře ke článku

Přidat komentář ke článku

K tomtuto článku zatím nebyl vložen žádný komentář.
Váš názor nám není lhostejný, podělte se o něj také s ostatními uživateli a napište první komentář.

Vložit nový komentář

(nebude zveřejněn)
(nepovinné)
Mohlo by se hodit
Doporučujeme