Technické služby mají na zimu připraveno 1771 tun posypové soli

Technické služby se ve městě starají o stovky kilometrů silnic a chodníků
Technické služby se ve městě starají o stovky kilometrů silnic a chodníků

Údržba silnic, chodníků, cyklostezek, schodišť i zastávek městské hromadné dopravy. O všechna tato veřejná prostranství se během zimy starají Technické služby Hradce Králové. Letos udržují celkem 104 kilometrů vozovek a více než 330 kilometrů chodníků. Posypového materiálu je prý připraveno více než dost, takže pořádná zima může klidně začít.

Se sněhem na silnicích během zimy v Hradci zatočí nový stroj s nástavbou a radlicí. Pomáhat pak může i v létě – třeba se sekáním trávy v příkopech. Kromě vlastní techniky má podnik pro případ spadu velkého množství sněhu navíc smluvně zajištěné další stroje od partnerů na odklízení, nakládání a odvoz sněhu. “V zimě se budeme starat o 104 kilometry vozovek, které jsou místními komunikacemi, a více než 330 kilometrů chodníků a stezek. Pokud jde o posypovou sůl, tak jsme v létě dokoupili 665 tun, celkem jí tak máme ve skladech připraveno 1771 tun, což je množství srovnatelné s předchozími lety. Při normálním průběhu zimy by to mělo bez problémů stačit,” tvrdí vedoucí správy místních komunikací Technických služeb Hradec Králové Tomáš Pospíšil.

Oproti loňsku dochází k zásadní změně. Služby zajišťují pořádek pouze na místních komunikacích – státní silnice má na starosti Správa a údržba silnic Královéhradeckého kraje. Spadá sem například silniční okruh, Brněnská ulice, ulice Víta Nejedlého, Buzulucká, Akademika Bedrny a mnohé další. Přesný seznam ulic naleznete na internetových stránkách technických služeb. Tam je také pravidelně zveřejňován harmonogram údržby komunikací a plán zimní údržby. Každý den se v něm dočtete o aktuálním stavu silnic v Hradci Králové, počasí i stavu ošetření komunikací.

Komentáře ke článku

Přidat komentář ke článku

K tomtuto článku zatím nebyl vložen žádný komentář.
Váš názor nám není lhostejný, podělte se o něj také s ostatními uživateli a napište první komentář.

Vložit nový komentář

(nebude zveřejněn)
(nepovinné)
Doporučujeme
Nahoru