Atol se úklidu sněhu z parkovišť nebrání
Atol by se podle názoru radních měl na úklidu sněhu finančně podílet. Představitelé města se na tom shodli. Zda se jim ale podaří prosadit změnu nevýhodné smlouvy, je otázkou. „Chceme s Atolem vyjednat příspěvek na likvidaci sněhu z placených parkovišť. O částce jsme se zatím nebavili,“ řekl Hradeckému deníku náměstek primátora Josef Malíř.
Podle současné koncesní smlouvy se má údajně Atol starat o čistotu uzavřených parkovišť. To se ale podle zjištění Deníku týká pouze střechy parkovacího domu Katschnerka. Příspěvku na další úklid se prý Atol nebrání. Žádný úklid se ale dosud nekonal. „Nemáme problém přispět na úklid. Ale mám problém v tom, že jsem si nevšiml, že by nějaký úklid na parkovištích proběhl. Přístup města byl zatím takový, že to uklidit nejde. Možná by bylo lepší, kdybychom sníh uklízeli sami,“ přišel s převratným zjištěním v Hradeckém deníku šéf firmy Atol Dušan Čížek.
Problém se zimním úklidem přitom přiznává i vedení Hradce. "Musíme vymyslet, jak to udělat. Blokové čištění je nesmysl, to musí být rychlá reakce. Zatím jsme se dohodli, že volná parkoviště budeme uklízet v noci. Snad si lidé nebudou stěžovat na hluk,“ řekl Malíř.
Zatímco řidiči nemají kde zaparkovat nebo se nemohou naopak z parkoviště dostat, firma Atol řeší zcela jiný problém. Podle Čížka se zhoršila platební morálka řidičů a Atolu tak vznikají finanční ztráty. „Půjdou do statisíců,“ dodal v Deníku Čížek.
Komentáře ke článku
Za druhé, nebuďme najivní, že chce atol dělat něco navíc a že město po nich neco chce - to smrdí uplně nejvíc. město se tváří, že po atolu něco chce a atol se tomu dobromilně nebrání... To zkrátka smrdí. myslím, že kauza "odklízení sněhu" slouží jen jako možnost, jak poupravit smlouvu která atolu opět přinese další pozitiva...
je to hnus ten atol - dobří radní se nepoznají podle toho, že nenechají problém řešit někoho jiného, ale že ho dokážou vyřešit sami. To parkování - třeba založením městského podniku Parkoviště Hradec Králové, které by fungovalo stejně jako atol, ale vybraný peníze by šly zpět městu a výstavba parkhausů by byla stejná investiční úroveň jako dotování MHD. No jasně, na co městský DP - prodejte ho, ať tady ztrátovou MHD převezme soukromý subjekt, kterej pak bude tunelovat městské finance stejně jako atol - to jen taková poznámka pro případné nechápavce, co lidem v HK, nebo alespoň mě, vadí na kauze atol... Hnus velebnosti!
7, Koncesionárse zavazuje udržovat plochy, na nichž jsou uzavřená parkoviště v systému ISP vyznačena, v pořádku a čistotě. Zavazuje se zajišťoval pravidelný úklid tak, jak je bčžné i v jiných městských lokalitácn, vceme praví a e mého úklidu sněhu, konce siónar ke rovněž zavazuje k zajišťování údržby, úprav a oprav vodorovného a svislého dopravního značení, vymezujícího jednotlivé parkovací plochy, a za líni to účelem spolupracuje s koncedentem a se silničním správním orgánem. Náklady spojené s prvotním vyznačením parkovací zóny dopravním značením (napf. zákazy stání a zastavení v celé vymezené lokaJiie\ označení misi vyhrazených pro tělesně postižené osoby a další) nese koncedenL Náklady spojené s úpravou, změnou a údržbou dopravního značení, přip. se vznikem nových parkovacích míst uvnilí již vymezené parkovací zóny nese koncesionář.
Jméno které jste zadal se shoduje s již zaregistovaným uživatelem.
Pokud jste to Vy přihlašte se prosím.
Pokud ještě nejste registrován vyberte si prosím jiné jméno,
nebo se zaregistrujte.