Atol sníh z parkovišť neuklidí
„Je to nehorázné. Když do pěti minut nezaplatíte, hned máte botičku. Ale když se má Atol postarat o kvalitní služby a umožnit parkování i v případě sněžení, tak nic nefunguje. Jejich činnost se smrskla na to, že si odhrnuli sníh z parkomatů,“ stěžuje si v Hradeckém deníku do firmy okresní předseda KDU–ČSL Petr Stejskal. Mnoha lidem mluví z duše. I když je ale Stejskalovo tvrzení pravdivé, vina tentokrát neleží na Atolu.
„Úklid není součástí služby, kterou společnost poskytuje na základě koncesní smlouvy městu. Představitelé KDU–ČSL text znají, proto považujeme jejich prohlášení minimálně za nesolidní,“ dodal k tvrzení předsedy Stejskala v Deníku šéf Atolu Dušan Čížek.
Město při uzavírání smlouvy s Atolem zapomnělo na podzimní listí a sníh v zimě. „Úklid je opravdu povinností města. Když se tvořila smlouva, nikoho nenapadlo, co se může stát. Radní se budou zabývat všemi možnostmi, aby k tomu nedocházelo. Jednou z nich je i nasazení nezaměstnaných lidí,“ přiznal Hradeckému deníku mluvčí radnice Václav Svoboda.
Hradečanům to ale nepomůže. „Přes zimu nám kvůli vysokému parkovnému klesly obraty asi o 35 procent. Vrchol všeho přišel teď, když nikdo neodklidil sníh z parkoviště. Všem tak vznikají problémy, protože musíme platit náklady a je jedno, jestli je parkoviště dostupné nebo není,“ popsal Deníku situaci provozovatel jedné z restaurací na Velkém náměstí.
Podle mluvčího Svobody proto není vyloučené, že se město pokusí smlouvu s Atolem změnit.
Komentáře ke článku
Že by nikoho při projednávání smlouvy nenapadlo, že na podzim bude padat listí a v zimě sníh? Kdo Bože tu smlouvu projednával? To snad nemyslí vážně.
Jméno které jste zadal se shoduje s již zaregistovaným uživatelem.
Pokud jste to Vy přihlašte se prosím.
Pokud ještě nejste registrován vyberte si prosím jiné jméno,
nebo se zaregistrujte.