Dopravní podnik se ptá cestujících na spokojenost
Až do konce tohoto týdne se mohou cestující v městské hromadné dopravě setkat s průzkumem spokojenosti. Oslovit je mají studenti, které si dopravní najal, aby u cestujících zjistili názory na hromadnou dopravu.
Studentský průzkum se na cestující obrátí s dotazníkem, který by lidé měli vyplnit. Dopravní podnik si od reakcí cestujících slibuje především náměty ke zlepšení svých služeb. Na studenty pardubické univerzity označené visačkou „Dopravní průzkum“ a logem dopravního podniku lidé narazí na zastávkách nebo přímo ve vozidlech MHD.
Podle informací Českého rozhlasu Hradec Králové bude celý výzkum probíhat anonymně. Oslovení cestující se budou moci vyjádřit ke kvalitě služeb, ať už jde o vozový park, dodržování jízdních řádů, pohodlí cestování nebo o dostatečnost jednotlivých spojů. Lidé se tak budou moci vyslovit i k nedávné změně některých linek v MHD.
Studenti průzkum provádějí od pondělí 15. října do pátku 19. října. Nemají se přitom zaměřovat jen na vybraná místa nebo linky, takže na ně cestující mohou narazit kdekoli ve městě. „Výsledky průzkumu budou následně použity ke zvýšení kvality našich služeb,“ uzavřel informace Českého rozhlasu Hradec Králové ředitel Dopravního podniku Miloslav Kulich.