Hradecký dopravní podnik se opět ptá svých cestujících
Spokojenost cestujících s městskou hromadnou dopravou si chce i letos otestovat královéhradecký dopravní podnik. Mezi cestující se proto vydají tazatelé.
V prvních pěti prosincových dnech se ve vozidlech a na zastávkách městské hromadné dopravy v Hradci Králové uskuteční průzkum kvality služeb. Je zcela anonymní a poslouží k získání názorů cestujících na kvalitu veřejné dopravy v Hradci Králové.
Vlastní průzkum budou provádět studenti Univerzity Pardubice, kteří budou viditelně označeni visačkou s nápisem „Dopravní průzkum“ a logem Dopravního podniku města Hradce Králové. Podle připraveného dotazníku se budou ptát na názor cestujících na současnou úroveň veřejné dopravy ve městě.
Ve dvou typech dotazníků budou cestující hodnotit například tyto kategorie: rychlost přepravy, počet spojů, návaznost spojů MHD mezi sebou, počet spojů o víkendech, přesnost a spolehlivost spojů MHD, ochotu pracovníků v informačních centrech a stranou nezůstane ani dotaz na chování a ochotu řidičů.
Do dotazníku byly začleněny také otázky týkající se informací na zastávkách, vybavení čekáren, vzhledu a čistoty vozidel či dotaz na spokojenost s možnostmi prodeje jízdenek. „Výsledky průzkumu budou následně použity ke zvýšení kvality našich služeb,“ uvádí cíl průzkumu vedoucí marketingu dopravního podniku František Meduna a děkuje všem, kteří se do průzkumu zapojí.
Jméno které jste zadal se shoduje s již zaregistovaným uživatelem.
Pokud jste to Vy přihlašte se prosím.
Pokud ještě nejste registrován vyberte si prosím jiné jméno,
nebo se zaregistrujte.