Šest nových zastávek, další elektrobus - dopravní podnik bilancuje
Rok ještě úplně nekončí a hradecký dopravní podnik už bilancuje. V uplynulých měsících se podnik soustředil na komfort cestujících, kterým nadělil šest čekáren na zastávkách v různých částech města. Do provozu na vybrané linky nasadil i třetí elektrobus. Letos v březnu bylo také spuštěno dobíjení městských karet prostřednictvím internetu. Od srpna platí nový jízdní řád, do jehož vzniku mluvili sami cestující.
Výstavbou nových čekáren došlo buď k náhradě za staré dosluhující, například na zastávkách Heyrovského, Letiště a Husův pomník v Malšovicích, nebo na vybraných místech vznikly čekárny zcela nově, například Truhlářská, Bavlna a Emergency ve fakultní nemocnici. „Všechny čekárny jsme vyrobili vlastními silami a následně instalovali na předem vytipovaná a připravená místa. Přesvědčili jsme se, že to je nejlevnější řešení. Navíc přesně víme, z jakých materiálů a jakým způsobem čekárny vznikly a dokážeme například pružněji reagovat v případě opravy,“ přibližuje jedno z ekonomicky výhodných řešení František Meduna.
Elektrobusy
Do provozu na vybrané linky dopravní podnik nasadil v uplynulém roce i třetí elektrobus. Do budoucna by chtěl ekologickými elektrobusy nahradit až 23 dosluhujících autobusů. K prodloužení životnosti vozů má významně přispět i nově vybudované kryté stání pro 56 vozů, které dopravní podnik nechal postavit na téměř hektarovém pozemku v areálu.
Dobíjení karet přes internet
Letos v březnu spustil dopravní podnik dobíjení městských karet, tedy předplatných časových jízdenek a elektronické peněženky, prostřednictvím internetu. Už dva a půl měsíce po spuštění této služby bylo tímto způsobem uhrazeno více než jeden milion korun. Vypovídající zpětnou vazbou je pro dopravní podnik průzkum spokojenosti, v němž za předchozí rok, tedy 2014, bylo z 822 dotázaných cestujících se službami podniku spokojeno 95 % cestujících. Letos začal poslední srpnovou sobotu také platit nový jízdní řád, do jehož vzniku promlouvali sami cestující už více než měsíc před jeho spuštěním, a to prostřednictvím „demo“ verze zveřejněné na webu dopravního podniku. „Při zařazování změn jsme zapracovali také připomínky dopravně připojených obcí. V úvahu byly brány i nejdůležitější a nejčastější připomínky a náměty cestujících získané z různých zdrojů včetně sociálních sítí od poslední větší změny jízdního řádu 1. února 2014,“ vysvětluje cestu ke konečné podobě jízdního řádu František Meduna.
Jméno které jste zadal se shoduje s již zaregistovaným uživatelem.
Pokud jste to Vy přihlašte se prosím.
Pokud ještě nejste registrován vyberte si prosím jiné jméno,
nebo se zaregistrujte.